fdd jazda na maxa:)

Autor: Whebcichy (whebcichy_at_infinity.net.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 00:00:03 MET DST

Witam
2 dni temu pojawil sie nastepujacy problem:
zapis dowolnych plikow na dyskietke w kompie 1 - ok
proba odczytania danych z dyskietki na innym sprawnym, kompie - zonk
(urzadzenie nie moze bla bla) wlozenie nowej, fabrycznie, dyskietki do
kompa 1- to samo (proba z dyskietka innego producenta to samo)
sprawdzenie powierzchni nosnika na innym kompie - bad sektory!!!
wymiana fdd w kompie 1 na sprawny, sprawdzony to samo:(
wymiana tasmy bez zmian:(
rzut oka na menedzera urzadzen brak konfliktow, wszystkie urzadzenia sprawne
!!!
format hdd +system+office to samo
skaner online panda i mks_vir-negatywnie (brak wirusa)
instalacja NAV+najnowsze bazy sygnatur-negatywnie

czyli zostaje:
sprawdzenie zasilacza?
uszkodzony kontroler fdd na MoBo?
za kazdym razem fdd zapisuje dane na dyskietke i jednoczesnie uszkadza ja?

nie podaje konfiguracji bo wydaje mi sie to niewaazne, komputer pracowal
bezaawaryjnie przez 4 lata w tym samym miejscu, ups i brak innych
negatywnych wplywow na prace kompa (temp.,wilgotnosc itp) system win 98 se,

jesli zasilacz nie ma wplywu na prace fdd to znaczy ze MoBo idzie na czesci?
Moze jednak ktos ma inne spojrzenie na ten problem?

Pozdrawiam
SenCichy