Re: Problem z odtwarzaniem filmów

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 00:07:46 MET DST

Dnia Tue, 16 Sep 2003 23:50:36 +0200, "Anna Falkowska"
<ania_falkowska_at_poczta.fm> napisał(a):

>A więc ... film odtwarza bardzo wolno się klatka po klatce ... Proszę o
>pomoc.
>- Pentium II 64 RAM, 2 GB wolnego miejsca, 333 MHz
>- odtwarzałam przy komocy VPlayer, Best Player
>- wgrane są kodeki DivX
>Czy ktoś może mnie oświecić bo zupełnie się na tym nie znam?

Obawiam sie, ze ten typ tak ma, niestety. Popracuj nad zmiana tych
parametrow, ktore wskazalas: 64 RAM, 333 MHz.

Kazda zmiana powinna dac kopa, ale najwiekszego da jednoczesne
pomnozenie obydwu. :-)

Powiem Ci tak: mialem dokladnie to samo w tym ustepie czyli 333MHz;
jesli idzie o RAM nieco lepiej bo 192, ale po zwiekszeniu RAMu do 1GB,
i zmianie procka na 1460MHz film plynie a nie kroczy.

I nie ma, niestety, innej drogi. Oczywiscie nie w szczegolach (bo
kazda nadwyzka ponad to, co masz, zwiekszy komfort pracy), ale ogolnie
to posiadasz sprzet uniemozliwiajacy plynne ogladanie. Osmiele sie
postawic teze, ze jednak procek ~1GHz, no i pamiec conajmniej cztery
razy wieksza niz masz.

--
Adek