Re: Drewniana puszka

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 21:00:40 MET DST

Al wrote:

> Zamierzam zrobic sobie obudowe z plyt MDF.
> A poniewaz nauki elektryczne sa mi obce, zwracam
> sie sie do Pt. Grupowiczow z pytaniem - czy typowa
> metalowa obudowa w jakikolwiek sposob "robi" za
> mase? Chodzi mi glownie o styk plyty glownej, lub
> zasilacza z obudowa.

tak robi; moze nie jest to konieczne, ale sie przydaje; karty w slotach
sledziami sie spotykaja z obudowa; a zasilacze czesto maja specjalne
cosik do przykrecenia do obudowy; sama plyta glowna tam gdzie jest
przykrecona do obudowy sie styka; i to proponuje polaczyc; obudowy
napedow sie raczej nie stykaja z masa;

pozdrawiam;
adas;