Re: Drewniana puszka

Autor: Romek (romii_at_w3.alpha.plUSUN_TO)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 21:13:10 MET DST

Al wrote:

> Witam.
>
> Zamierzam zrobic sobie obudowe z plyt MDF.
> A poniewaz nauki elektryczne sa mi obce, zwracam
> sie sie do Pt. Grupowiczow z pytaniem - czy typowa
> metalowa obudowa w jakikolwiek sposob "robi" za
> mase? Chodzi mi glownie o styk plyty glownej, lub
> zasilacza z obudowa.
Na pewno robi za ekran - porzadne obudowy maja specjalne
metalowe zaslepki na nieuzywane kieszenie.
I na pewno sa na to normy odnosnie kompatybilnosci elektromagnetycznej
co prawda pewnie nikt Cie nie wsadzi do wiezienia
za to, ze zrobiles obudowe, ktora nie spelnia norm, ale
ogladanie telewizji i sluchanie radia w jej poblizu
moga byc 'nieco' utrudnione :-)
Romek

--
Strona ze zdjeciami z kamer cyfrowych: