Zewnetrzna nagrywarka na USB2.0 i HDD w jednym ???

Autor: JARO (j_a_r_o_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 19:46:05 MET DST

Nabylem ostatnio nagrywarke na USB2.0 iomega 52x24x52. Jako ze czlowiek
ciekawskim zwierzeciem jest :) , rozkrecilem ja , a w srodku byl zwykly naped
CDRW LiteOn podpiety na normalnej tasmie IDE . Nie zdziwilo mnie to zbytnio
ale zastanowil jeden fakt , Jest tam pojedyncza tasma , laczaca kontroler z
napedem.A gdyby tak zamiast pojedynczej , wpiac standardowa "dwuwtykowa" tasme?
Czy mozna by wtedy podlaczyc dodatkowo HDD? Czy ktos moze wie , jaki kontroler
tam w srodku wystepuje ? Uzywam tego do laptopa wiec takie rozwiazanie bylo by
dla mnie idealne.
Sam HDD 3,5' podlaczylem do tej obudowy i dzialal bez zarzutu!

Jarek