Re: Problemik z Windowsem XP home

Autor: Martti (mmrozinski_at_bezspamu.poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 19:46:55 MET DST

Użytkownik "C&C" <celjusz_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Kupilem sobie niedawno windowsika nowego i ciesza sie moje oczy na jego
> widok ale jest maly problem czasami podczas pracy przy komputerze pojawia
mi
> sie ostrzezenie ze windows musi zostac zamkniety wiec zostaje proszony o
> zamkniecie wszystkich programow i leci mi odliczanie i nic sie nie da
> zrobic. Mmoze ma ktos odpowiedz na nurtujace mnie pytanie "o co jemu
> chodzi?" Pozdrawiam

Gratulacje!!!
nowy windowsik i nie dziala????
moze dlatego, ze zupelnie gratis dostajesz z nim wiecej dziur niz ma
szwajcarski ser ;-)

a na powaznie....
masz wirusa msblast..
w oknie procesow znajdziesz takie program, zamknij go
wejdz do internetu i sciagnij latke
potem jakims antywirem przeskanuj dysk
i po klopocie

link do latki