Re: Mysz optyczna

Autor: Aztec (aztec_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 18:15:31 MET DST

Użytkownik "Piotr Paszkowski (Patefoniq)" <ppaszkowski_at_mpk.lodz.pl> napisał
w wiadomości news:bk6n14$jro$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...
> Cze mam pytanko.
> Zastanawia mnie czy to normalne, ze jak wylacze kompa to mysz mi nadal
> swieci. Jest to mysz optyczna LOGITECH nie pamietam modelu (ta za 100).
Nie
> chodzi tu o zuzycie energii bo wiem, ze jest to na poziomie miliwatow,
albo
> jeszcze nizszym, tylko o zywotnosc myszki.
> Prosze o odpowiedz, bo nie wiem czy mam z buta potraktowac kompa, czy tym
> razem mu darowac ;p
> BTW jest to mysz na USB, ale podlaczona do PS/2.
> Pozdro for all
>
> --
> Piotr Paszkowski

Witam.
A czy po ok. 2 minutach mysz nie przełącza się w tryb oszczędzania energii?
Mam podobną mychę i tak to właśnie u mnie działa, że dioda świeci jeszcze
jakiś czas po wyłączeniu kompa.