Mysz optyczna

Autor: Piotr Paszkowski \(Patefoniq\) (ppaszkowski_at_mpk.lodz.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 12:01:00 MET DST

Cze mam pytanko.
Zastanawia mnie czy to normalne, ze jak wylacze kompa to mysz mi nadal
swieci. Jest to mysz optyczna LOGITECH nie pamietam modelu (ta za 100). Nie
chodzi tu o zuzycie energii bo wiem, ze jest to na poziomie miliwatow, albo
jeszcze nizszym, tylko o zywotnosc myszki.
Prosze o odpowiedz, bo nie wiem czy mam z buta potraktowac kompa, czy tym
razem mu darowac ;p
BTW jest to mysz na USB, ale podlaczona do PS/2.
Pozdro for all

--
Piotr Paszkowski