Re: HDD locked

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_clan.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 16:26:08 MET DST

Sniper gdym pisal :

AA >wole sie upewnic czy nie ubije w ten sposob elektroniki twardziela.

> Ryzyko zawsze istnieje. Ja odłączam/podłączam dyski podczas pracy kompa
> regularnie (czasami przez nieuwagę :). Zrobiłem to już tyle razy, że nie
> sposób byłoby mi policzyć. Zdarzyło się, że zawiesił się system, ale po
> restarcie było OK. Żadne dysk czy napęd optyczny nigdy przy tym nie
> ucierpiał.

[...]

> Możesz zatem skombinować jeszcze identyczny, sprawny dysk i podmienić go po
> odpaleniu. Może coś się uda zdziałać.

Dzieki za wsparcie moralne ;-)

Czekam jeszcze na to co powiedza mi spece z MBM Ontrack

http://www.mbm.com.pl/

Jesli beda za drodzy to zrobie tak jak sugerujecie Artur i Ty.

W koncu ktos qrna musi byc pierwszy :)

pozdrawiam
A.A.