Re: Topten Chip.pl

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 12:51:54 MET DST

Użytkownik "GrEgOR" napisał:

> lol gosciu i jeszcze raz lol. taka gazeta nie moze
> pozwolic sobie na faworyzowanie jakiegos producenta
> tylko dlatego, ze dal mu wiecej kasy za reklame.

LOL :) Jak ty nic o życiu nie wiesz... oj nic, kompletnie. Jak uda ci się
zdobyć kiedyś pracę w mediach, to zobaczysz jak potężne brzmienie ma słowo
KLIENT. Jeśli dodatkowo zrozumiesz, jak gigantyczne pieniądze wchodzą w grę
w tej branży, to rozwiejesz swoje wszelkie wątpliwości, czy wydawca CHIP'a
faworyzuje swoich klientów w rankingach. Mi ten temat jest bliżej znany, bo
pracuję w mediach od dawna i doskonale wiem, jak funkcjonuje to środowisko.
Powiem ci jedno: tutaj jest tylko jedna zasada: klient, który płaci
najlepiej, zawsze ma być najlepszy. We wszystkim. Niezależnie od tego, czy
sprzedaje słomę paczkowaną, czy ekologiczną paszę dla krów, to jeśli dobrze
płaci, to ma być numer 1. Oczywiście są pisma i ludzie którzy robią
odstępstwa od tej zasady. Najpierw przez krótki okres piszą prawdę, a
później ogłaszają upadłość firmy lub szukają nowej roboty...

--
Pozdrawiam,
Sniper