Re: [SPAM] Monitory NEC - 17" za 1999!

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 12:49:34 MET DST

> A czasami bardzo daleka - szczegolnie w Media Markt - gdzie sprawdzalem
> takie 4 monitory i wszystkie mialy hot lub dead pixele. Oni przypadkiem od
> Ciebie nie biora?

Nie biorą. W ramach akcji promocyjnych dumpingują cenę na wybranych
modelach. Niedawna akcja MM dotyczyła właśnie 1701. Dali chyba cenę
poniżej kosztów. Nie wiem czy super niska cena ma jakiś związek z partią
  produkcyjną, selekcją czy czymkolwiek. Jeśli jest jak mówisz, to 4
wadliwe na 4 oglądane jest podejrzanym zjawiskiem.

Ogólnie, co do 1701 i martwych pikseli to jeszcze nie słyszałem żeby
którykolwiek z przechodzących przez moje biuro miał taką cechę. Zwracam
na to uwagę z oczywistych waględów. Aby być uczciwym muszę przyznać, że
w przypadku modelu 1760NX dotarła do mnie informacja o dwóch. Poza tym
cisza.

Tom

NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com
tom(malpa)a3.pl, gg:189335