Re: Podlaczenie monitora LCD

Autor: Artur Czeczko (art_at_eno.one.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 11:57:28 MET DST

Użytkownik "Michal Kawecki" <k_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Tak nazwanych opcji nie ma w menu monitora, ale dostrajałem go dokładnie
> do moich potrzeb ręcznie, nie korzystam z Auto.

Ale wiesz o tym, że te parametry ustawia się dla każdego trybu graficznego
oddzielnie?

 Może ma tu znaczenie
> ustawiona u mnie rozdzielczość ekranu: 1280x1024, czcionki 120 DPI,
> TrueColor 32 bit.

Rozdzielczość dla LCD oczywiście powinna być "jedyna słuszna". Kolory
nie mają wpływu na ostrość. Zresztą zmieniając częstotliwość nie zmieniasz
tych parametrów, więc nie powinno się pogorszyć.

Spróbuj go może jeszcze wyregulować...

Pozdrawiam,
Artur