Re: RAID 1 IDEE + RAID 0 SATA ?

Autor: Jacek Kotlarski (cichy_at_linux.bielsko.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 11:49:08 MET DST

Dnia Pon, 15 Wrz 2003 o 12:44 GMT, osobie znanej jako Marcin I.
przyszło do głowy napisać:
> Tak sie zastanawiam czy da sie utworzyc RAID 0+1 wykorzystujac kontroler
> SATA jako 0 i IDEE jako 1? Czy tylko da rade na IDEE lub SATA tworzyc 0+1 ?

Hmmmm... a dlaczego nie? Jeśli tylko soft na to pozwala? Robiłem stripa
na 2x SCSI + IDE i ładnie działało, jesli nie patrzeć na różnice w
wydajności poszczególnych dysków. Istotne są tylko rozmiary elementów, z
których budujesz RAID.

--
---Jacek-Kotlarski--------------------------cichy-at-linux-bielsko-pl---
-------------------------uwaga:-adres-w-nagłówku-nie-jest-antyspamowy---