Re: drukarka hp - terminologia

Autor: 1 (marianr24_at_aol.comp)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 01:31:54 MET DST

>Czy zetknął się ktoś z Was z przełożeniem HP-owskich nazw "jakości wydruku"
>i rodzajów papieru na ludzki, tj. techniczny język?

> czy ktoś może podpowiedzieć jak "pozyskać" angielskie nazwy tychże?

>Jestem świeżym (nie)szczęśliwym posiadaczem HPlujki z Photoret IV.

Zaczym znowu cos durnego osobie napiszesz to radzilbym zastanowic ies najpierw
a w ostatnim przypadku przeczytac co napisales zaczym nacisniesz "WYSLIJ".
Osobiscie posiadam juz trzecie wydanie printera HP (przed tym mialem CANON
-rzekomo najlepszy- w/g opinii roznych testow w magazynach computerowych - co
bylo absolutna dzdura) i nie mam powodow do opluwania wzglednie dobrego/ moze
nawet jednego z najlepszych produktow na rynku. Mam tu na mysli jakosc wydruku
i cene printera.
Naturalnie jakosc wydruku dramatycznie zalezy od jakosci uzytego papieru.

Jakbys choc troche rozumial text instrukcji lub informacje podane na ich
website, to moze poczulbys sie mniejszym "przygłupem" (twoj cytat).
Odnosnie instrukcji: to moim zdaniem sa one swietnie opracowane w ladnej
formie graficznej, zrozumiale bodajze dla kazdego, kto je potrafi czytac -
(czy zainstalowales sobie "hp printer assistant"?.
Jezeli nie, to od tego punktu zacznij....
Avalon_at_am