drukarka hp - terminologia

Autor: zgred (zgred50_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 10:11:07 MET DST

Witam.
Czy zetknął się ktoś z Was z przełożeniem HP-owskich nazw "jakości wydruku"
i rodzajów papieru na ludzki, tj. techniczny język?
A czy ktoś może podpowiedzieć jak "pozyskać" angielskie nazwy tychże? (Może
da się wtedy coś wyguglać?)

Jestem świeżym (nie)szczęśliwym posiadaczem HPlujki z Photoret IV.
"Wychowałem" się w czasach, kiedy producenci nie udawali, że wiedzą lepiej
od juzera o co mu chodzi.
Traktowanie mnie przez HP jak przygłupa mnie wkurza, jakkolwiek rozumiem, że
90% użytkowników, to techniczne przygłupy.
Tym bardziej, że "podręcznik użytkownika" ni ch... nie pasuje do
sterowników. Nie mam np. we właściwościach zakładki "Usługi" i wiele, wiele
innych.
Chciałbym wiedzieć co "technicznie" oznaczają te wszystkie terminy, żebym
mógł sobie sam rozsądnie to-i-owo zoptymalizować.
A papierów HP nie kupię "choćby nie wiem co". Na złość. ;>

--
Tnx. Pzdr.                    zgred