nalot na procu

Autor: dominiq (domin111_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 01:01:39 MET DST

Witam

od dwóch tygodni pracuje na Athlonie 1700+ i coolermaster x dream HAC
V81. Dziś po zdjęciu tej chłodniczki zauważyłem na jądrze dziwny nalot
o bardzo regularnym, kwadratowym kształcie o boku 1,5mm. Był tez ślad
na samym radiatorze jednak stosunkowo łatwo dał sie usunąć, próbowałem
bardzo delikatnie zdrapać też z proca ale za cholere nie chce zejść.
Pod palcem nalot nie jest wyczuwalny. Czyżby proc sie "przypiekł"? Nie
bardzo mi sie chce wierzyć żeby mogło być to wynikiem złego dolegania
radiatora, przy zakładaniu bardzo dokładnie oglądałem obie
powierzchnie
Pasty nałożyłem bardzo cieniutko (tej co była wraz z coolerem)
proc nie był kręcony
temperatura w stresie max 44
Czy powinienem sie tym przejmować?

pozdro