Re: Naped DVD/CDRW do Laptopa

Autor: Przemek Piórkowski (merry_meriadok_at_WYWALgazeta.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 00:39:01 MET DST

Użytkownik "Robert Brzozowicz" <rbrzozow_at_elka.pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:bk1oq8$kf2$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Jak sie sprawdzaja takie urzadzenia ?
> Czy sa delikatniejsze niz normalne urzadzenia tego typu ?
>
> Pytam poniewaz mam troszke obawe przed eksploatowaniem takiego
> urzadzenia, ze wzgledu na to, ze wyglada dosc deliktanie tzn. jest male i
> niepozorne.
>
> Czy ktos moze okreslic wytrzymalosc takich urzadzen w porownaniu do
> zwyklych nagrywarek ?
>
> Z gory dziekuje
> Robert

Nie wiem jak inne ale ta od Della (używałem combo - CD-RW x24/DVD x8) jest
wytrzymała jak diabli.
Nie tam, żebym tym rzucał ale nie paliła płyt w trakcie nagrywania nawet
przy przypadkowym bardzo mocnym kopnięciu w stół.
Poza tym - jesli płyty, nieważne czy zniszczonej czy za szybko nagrywanej,
nie mógł odczytać stacjonarny CD albo nagrywarka - ta sobie radziła zawsze.
Generalnie zdarzyła mi się raz płyta, której napędy CD z Della nie
odczytały - płyta była nadepnięta i przejechana po podłodze.
Moje zdanie - napędy dla laptopów są lepsze od tych dla zwykłych pecetów.

Pozdrawiam

--
Przemek Piórkowski  Boże, pomóż mi być takim człowiekiem,
GG: 3087827         za jakiego bierze mnie mój pies