Re: K7S5A i autostart

Autor: Dybot (rozNoSpAm_at_widzew.net)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 22:53:47 MET DST

> Przy gnieździe ATX masz zworkę od budzenia kompa...

chyba tam to jest.
szkoda ze wczesniej sobie nie przypomnialem. czytalem ot tym jak ja kupliem
ale wtedy uznalem to za nieuzyteczna funkcje.

nie bylo netu. :)

p.s. to jest chyba ta zworka do ktorej tak trudno sie dostać (pamietam ze
nie moglem jej wyciagnać). pytam bo mam remont i ine chce mi sie szukac
pudelka ze wszytskim.

pzdr.