Re: prblem z Nero 6.x

Autor: Wally (przemek_at_wytnijto.etour.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 22:57:40 MET DST

> Witam wszystkich,
> czy może ktos wie dlaczego w nowym Nero 6 nie mogę zmieścić 698MB na
płycie
> 700MB mimo że w poprzedniej edycji Nero 5.5 nie było z tym kłopotów,
> zapisywałem nawet zbiory bliskie 703 MB i to na tej samej nagrywarce :(
> nie ma znaczenia czy sesję zamykam czy nie, cham cały czas pisze że
> kompilacja jest zbyt duża, jakiś głupi czy co ?
> o co chodzi ?

Hej,
Właśnie znalazłem rozwiązanie - Nero 6 to jedyny program, który widzi mój
napęd, więc mi naprawdę zależało na overburningu... Pomęczyłem google'a i
znalazłem link do instalatora patcha na Nero6, który naprawia ten błąd. Pod
znakiem zapytania stoi dla mnie dlaczego nie ma go na stronie Ahead, nawet
słówka o tym nie wspomnieli... Nie byłem do końca pewny czy to bezpieczne,
więc zrobiłem backup pliku nero.exe i odpaliłem patha i... działa! :)
Link to:
http://sabbz.users.btopenworld.com/Nero6Patch.exe.zip
Plik ma chyba 3,1 MB. Upierdliwe przy ściąganiu, bo niezbyt szybko mi
ciągnęło, jakby co, mogę gdzieś podrzucić.
Pozdrawiam,
Wally.