przyjemny problem - monitory

Autor: Gul Fiber (patchus_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 21:39:31 MET DST

Witajcie
nadchodzi czas modernizacji sprzetu i mam dylemat co wybrac :-)
poniewaz moj aktualny sprzet z nadmiarem wystarcza do wykonywanej pracy w
domu nie bede ukrywal ze nowy ma bardziej celowac w kierunku rozrywki (wiec
sprzet musi byc mocny)
na początek pojdzie monitor i chciałbym zasięgnac Waszej opinii
LCD czy CRT (wiem jest tego mnostwo - az za duzo na google) do ok 3500
brutto
miałem na oku Sony E530 21" moze iiyyama MVPro 514 22" (niby parametry
lepsze ale jakoś wieksze zaufanie mam do Sony - poza tym przekatna widzialna
w obu to 20")
ale ostatnio czytam że mniejsze lcd mają większy obraz niz crt i niby same
zalety
oczy mnie nie bolą przy crt, troche boje sie tego smużenia w lcd ale chetnie
dowiem sie czegoś konkretnego
Lcd w cenie do 3500 to max 19" i 1280x1024 - jakby troche malo ale moze sie
myle?
moze wiecie gdzie na Śląsku można "organoleptycznie" stwierdzić różnice (w
MMarkt w Zabrzu mają raczej tańsze modele)

dzieki z gory
pozdrawiam
Tom