Monitor Acer al732 i korekcja kolorow

Autor: Rork (mwierzch_at_nielubiespamu.elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 21:11:01 MET DST

Czesc

Jestem szczesliwym posiadaczem tego monitora. Uzywam ustawienia kolorow
"natural". Niestety przy tym ustawieniu obraz jest lekko czerwonawy co
najbardziej widac przy ogladaniu filmow (wszyscy maja twarze jak po czwartej
kolejce wody brzozowej). Problem ten był poruszany na Tom's Hardware
(http://www6.tomshardware.com/display/20030626/lcd-09.html), niestety
polecono tylko recznie ustawic RGB. No i tu zaczyna sie problem ... jak to
zrobic? Jakos nie mam do tego wyczucia. Znalazlem na innych grupach
(dunskich!) takie ustawienia posiadaczy tego monitora (wartosci RGB):
1. 47 42 38
2. 43 43 43
3. 56 51 51

Niestety nie podobaja mi sie te ustawienia (kolory nie sa idealne).
Probowalem wlasnych ustawien i te wydaly mi sie najlepsze:
1. 53 51 53
2. 47 44 44
ale i tak daleko im do idealu.

A jakich wy (posiadacze Acera lub Proview) uzywacie ustawien? Moze macie
(tym razem wszyscy grupowicze) pomysl jak wlasciwie skalibrowac te kolory?

pozdrawiam
Rork

PS. Odpowiadajac na priva przeczytaj 2 razy moj adres.