Re: ktory proc lepszy? (retro)

Autor: Robert S (salyga_robert_at_gazeta.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 21:11:23 MET DST

miłem kiedyś cyrixa pr200 totalna porażka jak nie zawiesił winzgrozy raz na
godzine to aż temu sie dziwiłem ale wtedy jeszcze byłem bardzo lamowaty i
wine zwalałem na win95 obecnie pewnie montował bym dużo lepsze chłodzenie bo
wtedy miał taki malutki radiatorek tak wic cyrixy polecam tylko najwiekszymu
wrogowi ( na cyrixach można było jejka piec - zasłyszane w radiu :-) )
co do k6 miłaem k6-2 500 w98 chodził rok bez ani jednego padu (jedna
instalacja) na płycie dfi
co do intel 0 doswiadczeń do obecnej chwili