Re: CZy warto instalować SP1a do XP prof?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 17:27:29 MET DST

Użytkownik "pierwek" napisał:

> A jak miałeś to zauważyć jak instalujesz SP zawsze?
> Nie masz porównania może ... do XP bez SP1.

No jak nie mam? Przecież, zanim się SP1 pojawiło, to przez kilka ładnych
miechów pracowałem bez niego. Poza tym, od chwili gdy zainstalowałem SP na
pierwszym z kompów w sieci, to do instalacji na ostatnim minęło kilka
długich tygodni. Miałem duuużo czasu na porównania. W każdym razie SP
rozwiązał wiele banalnych, aczkolwiek męczących problemów.

--
Pozdrawiam,
Sniper