Re: ati 1900 sapphire - wk... juz mnie ! co jest ?!!!

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 17:36:06 MET DST

Użytkownik "azbest" napisał:

> rozumiem, ze musze odinstalowac 3.7

Dobrze rozumiesz. Wywalasz wszystko, restart i po restarcie nowe sterki
Omega.

> dzieki za rade. zreszta tylko to mi pozostalo.

Skąd to sceptyczne podejście? Luzik, większość tych termometrów wygląda
bardzo ładnie. Jak rozmontujesz jego obudowę, to po wycięciu odpowiedniego
otworu w zaślepce 5,25" zamontujesz go sobie elegancko w komputerze.
Widziałem kilka takich "modów" i niczym nie różnią się od profesjonalnych
wynalazków kupowanych w sklepach overclockerskich.

--
Pozdrawiam,
Sniper