Re: Temperatura procesora PIII 667 Copermine

Autor: TNW (tnw_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 15:03:28 MET DST

> System1 to chipset (22-30 st.)
> CPU to procek (30-40 st.)
>
> jest jeszcze u mnie cos takiego jak System2, ale nie wiem skad on mierzy
> temp.
> Zazwyczaj jest taki jak System1.
>
> Poza tym plyty glowne klamia - pamietaj o tym - ja tez nie moge byc na
> 100% pewien, ze u mnie te jego 40 st. to nie jest np. 28 albo 58 :-)
> Najlepiej chyba jakbys procka dal na inna plyte (z tym samym radiatorem i
> wentylem). No i jesli tam bedzie taki sam odczyt temperatury (badz
> zblizony),
> [...]

Znalazłem problem ;) Był po stronie chłodzenia. Otóż kupiłem proca z
chłodzeniem, przy czym radiator miał gabaryty procka (wymiary podstawy).
Dzisiaj kolega przyniósł Celerona 700 wersja BOX. Puściłem na mojej płycie a
tu 42C. Wiec wziałem radiator z jego proca (de facto "troszke" wiekszy) i u
mnie juz sie temp. ustabilizowała na poziomie 43C (po testach w benchmarku).
Tak wiec zabudowałem podobny radiator i teraz już jest 40C.

Dzieki serdeczne za owocną współpracę.
Pozdrawiam
Tomek W.