Re: Najlepszy MB pod Athlona Barton

Autor: Wonder (wonder34WYTNIJ_TO_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 12:22:55 MET DST

> Zmieniam sprzęt i nie jestem pewien wyboru płyty głównej pod Athlona
Barton
> XP 2500+ (w przyszłości może więcej) i 1GB RAM. Zależy mi na czymś
naprawdę
> dobrym i STABILNYM. 4 złącza IDE, S-ATA i FireWire mile wiedzine, ale
> niekoniecznie. Nie będę sprzętu podkręcał. Cena nie gra roli! Co mi
> poradzicie? Zależy mi zarówno na konkretnych propozycjach (model) jak i
na
> ogólnych (producent, chipset).
> Jak na razie moim faworytem są Asus A7N8X Deluxe i Microstar (MSI)
> K7N2-ILSR.

Gdyby dla mnie cena nie grała roli, to kupił bym Asusa SK8N + AMD Opteron.
Taki zestaw będzie naprawdę dobry i przyszłościowy. Płyta ma wszystko co
potrzebne (poza gniazdem dla drugiego Opterona), a nawet więcej
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7993 . A jeśli upierasz się przy
starym Bartonie, to Abit NF7-S jest ponoć najlepszy.

Wonder