Najlepszy MB pod Athlona Barton

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 08:22:01 MET DST

Witam!

Zmieniam sprzęt i nie jestem pewien wyboru płyty głównej pod Athlona Barton
XP 2500+ (w przyszłości może więcej) i 1GB RAM. Zależy mi na czymś naprawdę
dobrym i STABILNYM. 4 złącza IDE, S-ATA i FireWire mile wiedzine, ale
niekoniecznie. Nie będę sprzętu podkręcał. Cena nie gra roli! Co mi
poradzicie? Zależy mi zarówno na konkretnych propozycjach (model) jak i na
ogólnych (producent, chipset).
Jak na razie moim faworytem są Asus A7N8X Deluxe i Microstar (MSI)
K7N2-ILSR.

Z góry dzięki!
Tygrysek