Re: Temperatura procesora PIII 667 Copermine

Autor: TNW (tnw_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 12:28:19 MET DST

Witam

> A jest w ogole jakis wentylek na tym radiatorze? ;-)

Oczywiscie jest i to sprawny, kreci sie na ~4500.

> Ja mam PIII-600EB (plyta Abit), wiec procek zblizony szybkoscia do Twojego
> i u mnie temp. w czasie normalnej pracy - jest na poziomie 30-40 st.
> Natomiast
> chipset (BX) na poziomie 22-30 stopni. U Ciebie powinno byc podobnie.

Którą temperature z biosa masz na myśli ? U mnie w biosie sa następujące
odczyty
System1 Temperature : ~40C
CPU Temperature: ~ 60C

> Jezeli radiator jest rzeczywiscie chlodny (Twoje subiektywne odczucie) to
> nie ma
> raczej szansy zeby procek mial 85 stopni. Na zwykla logike -> w koncu
> radiator
> odprowadza cieplo. Byc moze masz na plycie uszkodzona diode termiczna i
ona
> podaje do BIOSu glupoty.

A gdzie ta dioda termiczna się znajduje? Jak można ją zweryfikować ( czy
jest jakis inny sposób oprócz sprawdzenia z innym, podobnym kompem) ? Czy to
jest element wymienialny?

Pozdrawiam
Tomek W.