Re: Serwis IBM'a robi sobie jaja....

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 12:06:59 MET DST


Baron Von Bukkake wrote:

> zaczela mi konczyc gwarancja na dysk IBM'a serii DTLA, [...]

To była gwarancja IBM, czy sprzedawcy? Bo jeśli sprzedawcy, to cię to nie
obchodzi, ile ich kosztowała "naprawa". Poczytaj kwity, które masz i
przed Hagą masz jeszcze jakieś instancje lokalne.

A dysk kup sobie inny tak czy inaczej, bo takich padniętych "naprawianych"
(z charakterystyczną pomarańczową nalepką) to ja już kilka widziałem,
ostatni sypnął się po ledwie 13.5h pracy ...

-- 
Pozdrówka,
        Artur


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:12:26 MET DST