Re: Jaka roznica w dyskach z wiekszym cachem

Autor: Piotrek Garczyński (piter_mg_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 11:38:53 MET DST

"Walery Podwysocki" <valeriy_at_metal.agh.edu.pl> wrote in message
> Czesc!!
>

> Zastanowiam sie nad kupieniem dysku 120 GB.
>
> Nie wiem jaki wybrac z wiekszym czy mniejszym cachem.
>
> W wiekszosci przypadkow mowia, ze warto brac z 8 MB, bo maja 3 lata
gwarancji, ale w tej gwarancji pojawily sie i dyski z 2 megowym
> cachem http://www.bit.krakow.pl/ .
>
> Roznica jest 55 zlotych, a to jest duza, pod waronkiem ze nie ma roznicy
miedzy tymi dyskami.

Hej!

Z tego co wiem to podstawowa korzysc przy 8MB Cache'u to zdecydowany wzrost
szybkosci zwlaszcza przy zapisie duzej liczby malych plikow. Wtedy dziala to
wydajniej.
Ogolnie jednak praktyka pokazuje, ze dyski z wiekszym cache'm sa szybsze
wiec
chyba warto dolozyc te 55 zlotych za szybszy dysk.

pozdr, Piotrek Garczynski
piter_mg_at_wp.pl