Re: Problem ze zgrywaniem wideo przez ASUS-a V8420 Deluxe

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 11:30:00 MET DST

Użytkownik "MK" <mariuszk_at_ngraf.ok> napisał w wiadomości
> Witam

Ja również

> Nie wiem czy to odpowiednia grupa ale zaryzykuje:)

Ta grupa dotyczy sprzętu. Twoje pytanie raczej dotyczy softu, więc mógłbyś
spróbować choćby na pl.comp.multimedia, ale jeśli już tu jesteś...;-)

> Chcę zgrać materiał ze starej kamery VHS poprzez złącze chinch za pomocą
> w/w karty (innych złącz nie ma przy kamerze).

Rozumiem, że z podłączeniem nie masz problemów i jest prawidłowe.

> Wiem że za to odpowiedzialny jest sterownik WDM Video Capture (universal).

Jeśli taki posiadasz i go używasz w swojej karcie...

> Ale odkąd pamiętam nigdy nie udało mi się tego WDM-a uruchomić, nawet
> przy innych kartach nVidii.
> Za każdym razem przy sterowniku WDM jest informacja że nie można
> uruchomić urządzenia. System to WinXP i oprogramowanie dołączone do
> karty - ASUS Digital VCR.
> Czy może ktoś mi w tym pomóc?

Spróbuj iuVCR lub inny program nagrywający np. Virtual VCR. Do wyboru, do
koloru- choćby www.divx.pl (chyba tymczasowo niedostępna) lub poszukaj w
googlach takich programów.

--
Pozdrawiam