Problem ze zgrywaniem wideo przez ASUS-a V8420 Deluxe

Autor: MK (mariuszk_at_ngraf.ok)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 19:59:07 MET DST

Witam
Nie wiem czy to odpowiednia grupa ale zaryzykuje:)
Chcę zgrać materiał ze starej kamery VHS poprzez złącze chinch za pomocą
w/w karty (innych złącz nie ma przy kamerze).
Wiem że za to odpowiedzialny jest sterownik WDM Video Capture (universal).
Ale odkąd pamiętam nigdy nie udało mi się tego WDM-a uruchomić, nawet
przy innych kartach nVidii.
Za każdym razem przy sterowniku WDM jest informacja że nie można
uruchomić urządzenia. System to WinXP i oprogramowanie dołączone do
karty - ASUS Digital VCR.
Czy może ktoś mi w tym pomóc?

Pozdrawiam