Re: Problrm z wyborem procesora AMD

Autor: Walery Podwysocki (valeriy_at_metal.agh.edu.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 09:04:59 MET DST

Użytkownik "digitariusz" <digitariusz_at_wywalto.op.pl> napisał w wiadomości news:bk3l2t$8tp$1_at_news.onet.pl...
| MaTT naskrobał(a) coś takiego:

W wiekszosci zastosowan Athlon XP 2600+ bedzie szybszy, poniewarz Barton jest taktowany jako 2300+ (jego nie ma na rynku). Roznica w
zegarze jest 233 MHz.
Natomiast rdzen Bartona zostala zrobiona na podstawie nowej technologii, ktora nie jest na razie wykorzystywana we wszystkich
programach.

Wybierz Bartona, gdy bedziesz liczyl na duzej ilosci danych, a 2600+ do malej iloscdi i zastosowan w office'ie.

| miałem przyjemność trochę pokatować i 2500 i 2600
Sam mam Bartona kupowalem dla obliczen, a jak widze ze w testach nie zbyt dobrze wypada, to rece mi opadaja.
Najlepiej kup sobie wiecej pamieci do 512 MB, to tez daje 3-10 % przyrostu w wydajnosci.

| prosze bardzo

| --
| pozdrawiam
| digitariusz