Re: Jaka nagrywarka?

Autor: MaTT (matt44b_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 00:17:24 MET DST

Użytkownik "thomas14" <thomas_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Padla mi HP stara 4x4x24, wiec musze kupic nowa. Co polecacie? MAm pewne
> typy:
> 1. MSI CR52-M
> 2. Plextor PX-W48241A
> 3. Yamaha CRW-F1
> 4. Lite-On LTR-52246S
> 5. Samsung SW-248
>
> A moze cos innego? Dajcie cynk co i jak:)

Z tego co tu wymieniłeś to (jeśli byłoby mnie stać) wybrałbym Plextora. Sam
posiadam SONY CRX210E1 48/12/48 od ponad 9 miesięcy i jestem zadowolony.
Teraz byłbym jeszcze bardziej zadowolony gdyż ja kupiłem ją za 270 PLN a już
kosztuje 170 PLN. Polecam, a jedyna wada to głośne otwieranie i
zamykanie.... jest tak od samego początku i jeśli ktoś ma taką samą, to
niech napisze, czy to normalne, czy też raczej powinienem wymienić na LG
:P:P ...