Re: pamięć, płyta czy zasilacz?

Autor: nospam (Mangi_at_o2.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 22:25:00 MET DST

On Sun, 14 Sep 2003 01:38:49 +0200, Michał M. Lechański
<michal_at_doriath.homeip.net> wrote:

>Gdzie szukać przyczyny? w pamięci? płycie? zasilaczu?

Ja bym najpierw przetestował pamięć (tego ddr) przekładając do innego
kompa. Jak zadziała to można sprawdzić sloty na mobo - poprzekładać
ram z jednych do drugich. Potem podmienił zasilacz. To bym zrobił ja,
nie mając pojęcia co sie dzieje. Potem pytał na grupie :)

A pomysł ze sprawdzeniem sdrów też może być. Bo jak zadziała na sdr a
na żadnym ddr to coś już z tego można wnioskować. Czy nie? ;)