Re: HDD locked

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_clan.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 21:46:48 MET DST

Zbyszek :

> mam jakis program do zdjecia hasla z dysku, jak to dziala i czy to wogole
> dziala nie wiem, kiedy napotkal mi sie gdzies i go sciagnalem, jak chcesz
> moge wyslac na priv

Dzieki za przesylke :)

Obiecalem skomentowac. Ten program (hdunlock.exe, acha jest i zrodlo
w Pascalu) sluzy do odblokowania HDD poprzez wpisania hasla ktore
jest zakladane na twarde dyski w konsolach XBOX a ktore mozna
najpierw trzeba wypreparowac za pomoca programu EVOX (opcja BACKUP).

Jak sie domyslasz moj problem pozostaje dalej nierozwiazany.

Z tego co doczytalem sie w interku jest sugestia by probowac oszukac
system podpinajac twardziela po przejsciu procedur sprawdzajacych.
Polegac to ma na podlaczeniu twardziela "na goraco" . Probujacy sie
dostac do dyskow XBOX'a nazywaja te metode "cable swap" .

Mam pytanie bo chodzi mi o to zeby nie ubic elektoniki twardziela
czy ktos praktykowal podlaczanie tasmy do twardziela gdy komputer
juz wystartowal ? (i znajduje sie w jakims miejscu, po przejsciu
procedur sprawdzajacych) . A moze zosstawic tasme i w odpowiednim
momencie podlaczyc zasilanie ?

Jakis komentarz mile widziany

A.A.