Re: 5.1 a centralny głośnik :-(

Autor: pdm (pdm_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 18:17:37 MET DST

> Witam
> Mam glosniki Inspire 5.1 Creativ-a i karte SB Live! 5.1.
> Problem polaga na tym ze centralny glosniczek mi nie chodzi jak słucham
> muzyke . Jak  właczyc ten centralny ?????? Probowalem juz wszyastkiego i nic
> :-(
> Z gory dzieki
> Pozdrawiam
> LYSY

Zainstaluj sobie Play Center 3, nastepnie odpal nim jakis pliczek mp3, jak sie
odpali to znajdziesz w odtwarzaczu play center taki malutki przycisk cmss. Jak
klikniesz pojawi sie "on/off". Dajesz "on "i problem z glowy. Zamykasz play
centera, odpalasz winampa i juz graja ci wszystkie glosniczki wraz ze
srodkowym. Mozna pewnie jeszcze inaczej wlaczyc cmss, ale ja zrobilem tak i
dziala.