Re: kto ma zasilacz CHIFTECA?

Autor: Andy (nospam.dee_loc_at_lycos.nl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 13:38:19 MET DST

> Ja mam taki zasilacz ... ale bez zwalniania obrotow BOX'owego wentyla na
> procku to nie slychac go wogole ... u mnie obroty przewaznie sa w
granicach
> 1700obr / min (w zasilaczu). Jezeli mocno go obciaze i pracuje dluzej to
> dochodzi do 1850obr. Temperatura wewnatrz kompa to cos kolo 35C (srednia
> przy obciazonym procku), ale mierzona dodatkowym czujnikiem bo ten na
plycie
> glownej pokazuje temperature wyzsza niz ma procesor:)))

ja na procku mam zalmana 7000-cu ustawionego na 2000 obr, wiec go nie
slychac, dysk samsunga sp1213n ultracichy, no i tylko ten szum tylnego
wentyla zasilacza. chyba cholera pechowo trafilem. zastanawiam sie czy mimo
gwarancji nie rozebrac go i zrobic cos z wentylem. a jaki masz wentyl ten
tylni? przez kratke widze ze to jakis surerred czy cos takiego.

andy