Re: kto ma zasilacz CHIFTECA?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 12:47:05 MET DST

> ja mam 360 z DF.
> mam pytanie jaka macie tpm wewnatrz obudowy pod duzym, dluzszym
obciazeniem
> i z jaka predkoscia kreci sie wentyl w zasilaczu. moj okolo 1600 i
strasznie
> szumi - jest to najglosniejsze w calym kompie.

Ja mam taki zasilacz ... ale bez zwalniania obrotow BOX'owego wentyla na
procku to nie slychac go wogole ... u mnie obroty przewaznie sa w granicach
1700obr / min (w zasilaczu). Jezeli mocno go obciaze i pracuje dluzej to
dochodzi do 1850obr. Temperatura wewnatrz kompa to cos kolo 35C (srednia
przy obciazonym procku), ale mierzona dodatkowym czujnikiem bo ten na plycie
glownej pokazuje temperature wyzsza niz ma procesor:)))