Re: Trzeszczace glosniki

Autor: Kzysio (UWAGA_prawdziwy_meil_na__at_www.kzysio.republika.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 13:11:04 MET DST

Użytkownik "digitariusz" <digitariusz_at_wywalto.op.pl> napisał w wiadomości
> moje typy są następujące
> (rozumiem, że to buczenie i trzeszczenie jest kiedy zbliżasz palce, a
> nie kręcisz pokrętłem)

Zbliżam palce tzn. nawet nie dotykam pokrętła. Buczenie nasila się w
momencie gdy pokrętło dotknę, ale pozostaje bez zmian gdy nim kręcę.

> 1. czy głośniki są podłączone do gniazdka z uziemieniem?

Wtyczka jest bez uziemienia.

> 2. czy komputer jest podłączony do gniazdka z uziemieniem?

Tak, + listwa filtrująca, tzn. nie tylko z bezpiecznikami topikowymi, ale ma
jakieś filtry. Nie znam się dokładnie na tym, ale podobno dobra, kosztowała
nie całe 100 zł.

> 3. ew. jeśli głośniki mają płaską wtyczkę (bez bolca) podłącz przez
> listwę filtrującą lub UPS'a.

Jest listwa filtrująca jw.

> 4. spróbuj czy też buczy na innym kompie, lub walkmanie, lub czymś tam.
> bedziesz wiedzieć, czy wina głośników, czy kompa.

Podłączone do innego urządzenia też buczą.

> 5. może koło głośników stoi coś co emituje jakieś zakłócenia?

W bardzo dużej odległości od głośników nic nie ma. Tzn. głośniki na szafie
(pod sufitem), a najbliżej nich monitor pod nimi.

Dzięki za odpowiedź, myślę, że będzie to to o czym pisze Dubh (Kuba).

--
  _/ _/     _/   _/_/  _/     _/ _/  _/  .    Pozdrawiam Kzysio    .