Re: (ot) odswiezanie partycji

Autor: axekb (NOxSPAM.axekb_at_hoga.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 13:24:39 MET DST

> od ostatniego restartu (zaladowany ostatni security update i dodatki do
> nero) pojawil sie dziwny objaw. wlozenie nowej plyty do wszystko jedno
> jakiego napedu nie powoduje "odswiezenia" stanu. np. wkladam plyte z
filmem
> 1, ogladam go i wymieniam na plyte z filmem 2. mimo refreshy widze wciaz
> film nr 1. co wiecej moge go przegrac! powoduje to utworzenie na dysku
pliku
> o tej samej nazwie, ale nie odtwarzalnego. na wirtualnej plycie moge
> zmieniac katalogi tak jakby system pamietal co tam bylo, ale nie da sie
> [...]
zarzutu

gdybam:
reinstalacja windy?

lub :
porada:
wyciągnij nagrywarę - rozbierz - kup spirytus (denaturat daje mniejsze
efekty), patyczki do czyszczenia uszu, i delikatnie czyścić soczewkę, nie
bój się że się rusza (jeśli nie będziesz zachowywał się jak chłop oderwany
od pługa) - nie uszkodzisz

ja już parę (może naście) przywróciłem do życia (zestawy czyszczące (ze
sklepu) czyszczą tylko dwietrzecie soczewki)

pozdrowienia