Re: Ograczniczenie do 32 GB na zawsze?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 11:19:13 MET DST

> Niestety miałem kiedyś podobna historie ... z Baracuda 80 GB (bolało duzo
> bardziej).Przekładałem zworki w komputerze na czuja (po ciemku i wsawiłem
na
> połozenie ogranicz do 32 GB) . Po urucho,iemi komputera weszlem do biosyu
> zorientowałem sie że sie pomyliłem i od razu wyłaczyłem. Niestety
> przełożenie spowrotem nie pomogło. Nie pomogło kasowanie biosu,
próbowałem
> dysk podłaczyc w kilku innych plytach i kontrolerach. W koncu zdesperowany
> uzyłem Seagate See Tool i uten programik po wystartowaniu własnych
> [...]

to typowy pad elektroniki w dysku ... ja ostatnio mialem taki przypadek z
barracuda 7200.7. Przelozylem zworke na slave'a i po uruchomieniu dysku i
przegraniu danych w tym trybie tak mu zostalo ... obojetnie jakbym nie
ustawial teraz zworki to zawsze jest slave .. dysk oczywiscie normalnie
pracuje, ale tylko na slave ...