Re: Problem z płytą główną ECS

Autor: Łukasz (plukas_at_go2.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 18:21:02 MET DST

>Mam następujący problem z płyta elitegroup k7s5a:
>a wiec po zmianie płyty głównej na powyższa (posiadam durona 800), po
włączeniu kompa nic mi się nie pokazuje. >Słychać, ze wiatraczki pracują,
monitor się włącza, napędy zaczynają mrugać tak jak to jest przy włączeniu
kompa >ale nie zgłasza się BIOS ani grafika.

Mam podobny problem. Mam płytę ECS K7VMA (dosyć stara) i Durona 800.
Najpierw padło mi gniazdo PS/2, a jakiś czas później komputer przestał się
włączać... Objawy dokładnie jak powyżej ... Zauważyłem, że dzieje się tak,
jeżeli komputer jest przez dłuższy czas wyłączony i odłączony od sieci,
chociaż zdaża się też, że jeśli jest tylko wyłączony, to potem się nie chce
włączać. Probowałem już wszystkiego: wymiana bateryjki, nowy BIOS,
poodłączane napędy, wymieniony zasilacz, itd. Nic. Jeśli się nie chce
włączyć to pozostaje tylko modlenie i czasem udaje się za 20 razem, czasem
trzeba zostawić na dzień, a następnego włącza się jak gdyby nic. Myślę, że
to wina płyty, po prostu one są kiepskie ...

Życzę powodzenia w walce z Twoim ECS-em :-)

Pozdrawiam
Wookash