Problem z płytą główną ECS

Autor: Thomass555 (thomass555_at_poczta.onet.pl_NOSPAM)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 17:20:52 MET DST

Witam wszystkich!
Mam następujący problem z płyta elitegroup k7s5a:
a wiec po zmianie płyty głównej na powyższa (posiadam durona 800), po włączeniu kompa nic mi się nie pokazuje. Słychać, ze wiatraczki pracują, monitor się włącza, napędy zaczynają mrugać tak jak to jest przy włączeniu kompa ale nie zgłasza się BIOS ani grafika.
Karta graficzna jest dobra na 100% wiec to nie jest powodem nicości na monitorze.
Aha i jeszcze jedno: jak włożyłem procka do płyty to po ok 5 sek. bardzo mocno się nagrzał.
Wiem ze płyta ta była u kolegi używana z prockiem duron 900 i u niego chodziło bez problemów.
Po resecie biosu czy to zworka czy poprzez wyjecie baterii dalej było to samo.
nie wiem co może być przyczyna tego dziwnego zachowania.

Prośże o pomoc

Z góry dzięki

Thomass555