Notebook i plamka na TFT

Autor: Krystian Paczkowski (pako000_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 16:08:01 MET DST

Witam,

Mam pytanie.
Zakupilem notebooka i z poczatku nie zauwazylem tego, jednak podczas
uzytkowania, konkretnie gdy np. wlaczylem film na DVD i jest czarne tlo
dostrzegalna jest plamka na wyswietlaczu.
Tzn. jest obraz i w jednym miejscu jakby jest wyciety piksel.. jasnoniebieski
kolor. Moje pytanie brzmi, czy jest to cos niebezpiecznego? Czy warto zwracac
sie z tym do serwisu? Czy jest to po prostu jakis defekt, ktory mozna sobie
zostawic i nie grozi niczym innym w przyszlosci.
Dziekuje i pozdrawiam

PS. Na monitorze stacjonarnym jak na ironie losu takze mam taka plamke tyle,
ze czarna w jednym z naroznikow. Jednak notebook z TFT to troche cos innego,
dlatego pytam ;)