dziwne zdarzenie - zimny reset kompow w sieci

Autor: fishaa (fishaa_at_w-u-p-e.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 11:35:01 MET DST

wlasnie przezylem rownoczesny reset komputerkow w mojej domowej mini
sieci :) Jednoczesnie poszly 2 kompy polaczone lanem, nie byl to brak
pradu bo inne urzadzenia byly ok, wiec co to moglo byc? skok napiecia?
Mam nadzieje ze to bylo jednorazowe..uh..

pzdr. fishaa

--
Pomyslalem, ze ci ktorzy nazywaja go chamem, maja sporo racji,
ale musialem uwazac, bo to, co mowil, naprawde bylo nieslychane