Re: VIA kt600 a Nforce2 - ?

Autor: Kamil Kuźmicki (limaczekNOSPAM_at_o2.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 18:21:40 MET DST

Dnia Cz, 11 wrz 2003 21:12:47 GMT, na grupie pl.comp.pecet "Alan"
<nyna_at_cbpmgn.arbfgenqn.cy> naskrobał(a):

> Zamierzam kupic plyte glowna w granicy do 400,- pod Athlona 1.8
> ktore zamierzam krecic
> W testach w sieci znalazlem ze nforce2 jest wydajniejszy od via
> KT600. W sklepie (Balta) goscie zdecydowanie proponowali mi cos na
> ukladzie via kt600.

już ktoś powiedział że takie stwierdzenia świadczą o tym że chcą
sprzedać resztki magazynowe

> Na grupach newsowych sa roze opinie o n2. Popularnie mowi sie ze
> tylko w testach n2 wyglada tak pieknie, a w praktyce jest znacznie
> gorzej...

u mnie działa ładnie (nie pięknie bo mam tylko rive tnt2 :)

> Inna sprawa to ze producentow jest cala masa i nie wiem na co sie
> decydowac. Ogolnie to sprawa wygada nastepujaco:
> Epox - super plyty do overclockingu, stabilne, nie drogie

zgadzam się

> Abit - j/w jednak niestety drozsze

IMO jeśli masz trochę kasy to ta jest najlepsza

> Asus - dobre ale problemy z przerwaniami...

przerwania da się naprawić, ale ogólnie OK

> MSI - ponoc dobre :) i w odpowiedniej cenie

IMHO przereklamowane. jedyny + to duże wyposażenie

> Soltek - j.w

polecam bo mam. dobra płytka za dobra cenę (polecam zwłaszcza model SL-
75FRN2-L - 380 zł)

> Gigabyte - polecane to doscp powszechnie...

OK

> ECS - trzymac sie zdala

tak

> ASRock - lepsze od ECS, czasto znacznie duzo lepsze..., czasmi
> super plyty w super cenie - ale nie iwme niestety czy takowa sie
> znajdzie dla mnie na w/w ukladach...

czętso czytałem że to jest ASUS z pudełkiem ASRocka...

> Ratunku! :)
już nadchodzę... :)

--
Pozdrawiam - Micki		| Windows XP, Xnews 5.04.25 |
| AMD Athlon XP 1700+@2000MHz + CoolerMaster XDream HAC-V81 |