Re: Jaka płyta z Raidem dla Athlona

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 15:44:36 MET DST

> A jak masz skonfugurowane na tej płycie? DO którego IDE masz podłączone
> dyski, a do którego napęd optyczny, bo jakiś tam jeszcze musisz mieć?

Dyski chodza na raidzie, wiec oczywiscie sa podlaczone do dwoch kanalow
raida. Nagrywarka LiteON osobno i DVD Toshiba osobno. Pamieci w dualu 2X 256
MB. Jezeli idzie o wydajnosc raida, to nie prawda, ze w przeplocie jest 2X
wieksza. Przedewszystkim zalezy to od ustawienia dyskow na raidzie. Mozna go
zoptymalizowac pod kontem szybkosci dostepu ( ja tak mam), albo transferu.
Jezeli chodzi o wydajnosc, to moje barracudy sa na ATA 100 a maja wydajnosc
ATA 133. Czyli to przyspieszenie jednak jest.

--
I love pope, because pope smoke the dope.