Re: Jaka p³yta z Raidem dla Athlona

Autor: JZ (jurekz_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 15:21:00 MET DST

> Tak sie sklada, ze mialem Microstar K7N2 Delta-ILSR

A t± w³a¶nie p³ytê mi polecali w sklepie ...

i wymienilem ja wtepedy na Gigabyte GA-7N400 Pro nForce2. MSI nie jest zla
plyta ale: Rajda
> obsluguje tylko na SATA, w prawdzie jest 3 kanal dla ATA 133, ale nic po
za
> standarowym podlonczeniem sie nie wykombinuje. Kondensator przy slocie AGP
> jest na tyle duzy, ze nie moglem wlozyc karty graficznej, bo sie na nim
> opierala. Pozarym wiatrak na plycie jest tak tandetny, ze gorszego to ja
juz
> nie widzialem. Chodzi jak kosiarka i to nie z winy lozyska czy silniczka,
> tylko z winy samych beznadziejnie zrobionych lopatek.

Ten argument rónie¿ w moich oczach dyskfalifikuje t± p³ytê. Cisza to wa¿na
rzecz jak MSI to ignoruje to ich strata

Plyty MSI nie polecam.
> Natomiast GA-7N400 Pro to jest cudenko i opisac mozna tylko w samych
> superlatywach. U mnie chodzi na XP2600+ 2X Barracudy 80 Na raidzie 0.

I to mi siê podoba, zak³adam ¿e sprawdzi³e¶ przepustowo¶æ tak
skonfigurowanego rajdu i nie mia³e¶ problemów z transferem która powinna byæ
dwa razy wiêksza? Pytam bo na TomsHardwer przy opisie Raid wspominali co¶ o
ograniczeniu IDE, PCI do maksymalnego transferu, brzmia³o to tak jakby jeden
dysk IDE szed³ na maksymalnej przepustowo¶ci, ale juz dwa niestety nie.

Plyta
> jest jednak wymagajaca co do pamieci, w gre wchodza tylko Kingstony.
> Puszczalem ja na dobrych Spectekach i zwisy co pare minut.

W sklepie polecali mi Kingstony @400 ale osobi¶cie zastanawia³em siê nad
Twinksami @400 które s± tañsze, ale ¿e s± parami to chuba musz± chodziæ w
dualu.

Jezeli chodzi o
> O/C to jest boska. Jak ja kupisz to w biosie nie zapomnij wcisnac
kombinacji
> Ctrl+F1, uaktywnia to zaawansowane funkcje do O/C. No to by bylo na tyle
;)

Dziêki za poradê GIGABITE jest na TOP li¶cie poszukiwanych przezemnie p³yt

Je¶li kto¶ ma jakie¶ negatywne opinie na temat tej p³yty to proszê o
wypowiedz