Re: Jaka p³yta z Raidem dla Athlona

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 14:53:37 MET DST

> Soltek 75FRN2-RL nVidia nForce2 SPP + Raid - podobno czêsto siê psuj±
> Microstar K7N2 Delta-ILSR (MS-6570-030) nForce Ultra400 - podobno OK, ale
> Gigabyte GA-7N400 Pro nForce2

Tak sie sklada, ze mialem Microstar K7N2 Delta-ILSR i wymienilem ja wtepedy
na Gigabyte GA-7N400 Pro nForce2. MSI nie jest zla plyta ale: Rajda
obsluguje tylko na SATA, w prawdzie jest 3 kanal dla ATA 133, ale nic po za
standarowym podlonczeniem sie nie wykombinuje. Kondensator przy slocie AGP
jest na tyle duzy, ze nie moglem wlozyc karty graficznej, bo sie na nim
opierala. Pozarym wiatrak na plycie jest tak tandetny, ze gorszego to ja juz
nie widzialem. Chodzi jak kosiarka i to nie z winy lozyska czy silniczka,
tylko z winy samych beznadziejnie zrobionych lopatek. Plyty MSI nie polecam.
Natomiast GA-7N400 Pro to jest cudenko i opisac mozna tylko w samych
superlatywach. U mnie chodzi na XP2600+ 2X Barracudy 80 Na raidzie 0. Plyta
jest jednak wymagajaca co do pamieci, w gre wchodza tylko Kingstony.
Puszczalem ja na dobrych Spectekach i zwisy co pare minut. Jezeli chodzi o
O/C to jest boska. Jak ja kupisz to w biosie nie zapomnij wcisnac kombinacji
Ctrl+F1, uaktywnia to zaawansowane funkcje do O/C. No to by bylo na tyle ;)

--
I love pope, because pope smoke the dope.